Kaliteli bir blogunuz var ama yeterince okunmadığını mı düşünüyorsunuz? Hemen blogunuzu ekleyin, editörlerimiz onayladıktan sonra yazılarınız günde binlerce kişiyle buluşsun!

Türkiye'nin en popüler bloglarının toplandığı adrese hoşgeldiniz. Bu web sitesinde blog okuyucuları için birbirinden güzel blogları bulabilirsiniz. Siz de bir blog yazarıysanız blogunuzu eklemek için daha ne duruyorsunuz? Hemen ekleyin.

Pek yakında blog yazarı üyelerimiz arasında ödüllü kampanyalar yapacağız. Blogunuzu ekleyerek kampanyaya katılım için davetiye şansı da elde edeceksiniz.

Blogunuzu Ekleyin
Gülce - Lezzetli Tarifler
 Bu Hafta: 9 - Ortalama: 6.7 - Sıra: 1
Gülce - Lezzetli Tarifler
Yapımı kolay ama lezzetli mi lezzetli yemek tarifleri bulabileceğiniz kişisel bir blog.
beautiful heart
 Bu Hafta: 7 - Ortalama: 0.7 - Sıra: 2
beautiful heart

Karanlık Sinema
 Bu Hafta: 5 - Ortalama: 0.5 - Sıra: 3
Karanlık Sinema
Kara film, korku filmi, klasik filmler, kült filmler, sinema dergi ve kitapları hakkında sinema blogu.
Karanlık Sinema Arşivi
"Karanlık Sinema"da yayınlanan bütün yazıların alfabetik ve filmlerin kronolojik listesi... ALFABETİKAAlbino Alligator (1996)Alien³ (1992) B Body and Soul (1947)Burnt Offerings (1976) C Crossfire (1947) D Decoy (1946)De grønne slagtere (2003)Drakula İstanbul’da (1953) E En Farklı 10 Kara FilmEn İyi 10 Kara Film Erkek OyuncusuEn İyi 10 Klasik Korku Filmi OyuncusuEn İyi 10 Korku Filmi MüziğiEn İyi 25 Tekno Kara FilmEn İyi 30 Kara Film Kadın Oyuncusu F Falling Down (1993) G Gattaca (1997)Geceyarısı Sineması DergisiGone Girl (2014)Gölge (2008) H House of Usher...

Jeopardy (1953)
Yönetmenliğini John Sturges'ın yaptığı Jeopardy (1953)adlı kara film, Maurice Zimm'in  "A Question of Time" adlı radyo oyunundan uyarlandı.  Filmde Barbara Stanwyck (Helen Stilwin), Barry Sullivan (Doug Stilwin), Ralph Meeker (Lawson), Lee Aaker (Bobby Stilwin) gibi oyuncular yer alıyor. Karı-koca Helen ve Doug Stilwin oğulları Bobby ile Meksika'da sakin bir tatil geçirebilmek için ıssız bir sahil olan Ensenadaya'ya giderler. Bobby eski bir iskelenin üstüne çıkar. Oyun oynarken ayağı iskelede bir tahtaya sıkışır. Babası Doug, onu kurtarma...

Gone Girl (2014)
David Fincher'ın yönetmenliğini yaptığı Gone Girl (Kayıp Kız, 2014) adlı yeni kara filmin kadrosunda Ben Affleck (Nick Dunne), Rosamund Pike (Amy Elliott Dunne), Carrie Coon (Margo Dunne), Kim Dickens (Dedektif Rhonda Boney), Neil Patrick Harris (Desi Collings), Tyler Perry (Avukat Tanner Bolt), Emily Ratajkowski (Andie Fitzgerald) gibi oyuncular yer alıyor. Nick Dunne evine geldiğinde karısının evde olmadığını ve boğuşma izlerini görür. Hemen polise haber verir. Nick'in karısı kayıptır ve bunu kimin yaptığına dair en ufak bir ipucu yoktur. Evliliklerin...

Hayata Dair Ne Varsa...
 Bu Hafta: 4 - Ortalama: 2.3 - Sıra: 4
Hayata Dair Ne Varsa...
Makyaj, kozmetik, gezi-seyahat, kitap, sinema-tiyatro, yeme-içme, gurme, anne-bebek, tavsiyelerle hayata dair ne varsa blogumda. Beklerim...
MakyajTrendi.com Alışverişim
Geçen gün internette gezinirken, tesadüfen MakyajTrendi.com sitesine denk geldim. Bir baktım, neredeyse her üründe sadece 4 gün sürecek olan %50 indirim var. Ürünleri inceledim, high-end markalar, fakat indirimli fiyatlar inanılmaz. Biraz gezindim, site hakkında birkaç yorum okudum, sitenin Vepa Group'a ait olduğunu öğrenince de hemen alışverişimi yaptım.  Paketi açtığınızda, isminize özel ve zarif bir notla karşılaşıyorsunuz, çok şık. Gayet güzel bir paketleme ile olası bir kargo kazasını gayet güzel önlemişler.  Ben, terc...

Sihirlimavi 4. Yılında Hediyeler Dağıtmaya Devam Ediyor!
Eveet, sizlere instagram çekilişimden bahsettiğim yazımda belirttiğim gibi, 4. yılıma özel çekilişlerime blogumda devam ediyorum :) Bu defa, hediyemiz tam 4 kişiye olacak. Sponsorum ise Topicrem Türkiye. Parfüm, paraben, boya ve irtant madde içermeyen ürünleriyle ailecek güvenle kullanabileceğiniz ürünlerden oluşan Topicrem markasının, ürün yelpazesi de çok geniş. Bebeklere özel kremler, güneş ürünleri, şampuanlar, leke önleyiciler ve vücut ürünlerinin tümü; koruyucu ve nemlendirici özelliğe sahip. 4 şanslı katılımcıya hediye edec...

Diva Pırlanta'dan Yepyeni Bir Koleksiyon Daha! Granat...
Diva Pırlanta Granat taşları ile yepyeni bir koleksiyon hazırladı.  Çeşitli renklerde, şeffaf ve yarı şeffaf olarak bulunan granat taşları kalp, dairesel veya oval biçimlidir. Granat taşlarını bazılarımız  lal taşı olarak da biliriz.  Bu özel taş negatif enerjiyi pozitif enerjiye çevirmeye yardımcı olurken stres ve yorgunluğu giderici enerji taşıdığına inanılır. Lal taşı aynı zamanda  sevgi ve şefkatin sembolüdür.  Birbirinden şık tasarımları olan bu yeni kolleksiyona www.divapirlanta.com'dan sadece bir tık ile ula...

BUSRA GENC
 Bu Hafta: 3 - Ortalama: 5.3 - Sıra: 5
BUSRA GENC
Moda,Kozmetik Ve Güzellik Üzerine Aradığınız Herşey Bu Blogda
Pastel Pro Fashion 4'lü Ruj Paleti No:3
Herkese yeniden merhabalar kızlarBugün blog da Pastel Pro Fashion serisinin 4 lü ruj paletlerinden 3 numarayı inceleyeceğiz Bakmayın paletin adının Summer Fever olduğuna bu renkler her mevsim kullanılır Paletin içinde 4 renk ruj ve bir adet ruj fırçası bulunuyor Paletin içinde ayna olmasına 10 puan Ayna bulunmayan makyaj ürünlerine gerçekten sinir oluyorum 4 renkte birbirinden güzel ama bana favorimi sorucak olursanız 1 ve 4 derim  Hep birlikte renklere tek tek bakalım İlk rengimiz kırmızı aslında çok daha yoğun durabilir Ben rengi tam görmeni...

Sonbahar Alışverişi
Herkese yeniden merhabalarHavalar artık iyice soğudu ve şöyle minik bir alışveriş yapsam diye kendimi dışarı attımMinik ama belki fikir olur diye sizlerle paylaşmak istedim Çoğu mağazaya kış koleksiyonlarının gelmemiş olması çok şaşırtıcıBende sonbahar-kış yazısını gördüğüm mağazalara daldımBursa'da inanın çoğu mağazanın yokluğunu yaşıyoruz.Alışveriş bu yüzden bazen inanılmaz sıkıcı bir hale gelebiliyorVictoria Secret,H&M,Sephora,Bath And Body Works ve aklıma gelmeyen bir sürü mağazanın eksikliğini yaşıyoruzUmarım yav...

BalKöpüğü Bursa'da Etkinliği Sponsorları
Herkese merhabalarBugün sizlere Balköpüğü Bursa'da etkinliğindeki sponsonsorlardan ve hediyelerinden bahsetmek istedimPoşette ilk elime gelen Candia tepsi oldu.Çok modern ve kullanışlı geniş olduğu için rahatlıkla servis yapabiliyorumAyrıca sitesine bir göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim muhteşem ürünler var  İkinci elime gelen ürün Bambum'un bu muhteşem bıçağı olduBambu ağacından yapılan bu bıçak meyve ve sebzeleri doğrarken vitaminleri öldürmüyor.Suya dayanıklı ve şişme yapmıyor sitesinden mutlaka bakmanızı öneririm  Aspir...

Sweet People
 Bu Hafta: 3 - Ortalama: 1.1 - Sıra: 6
Sweet People
Her geçen gün, bir önce ki günümüze imreniyoruz. Matemimizi tazeliyoruz. Biz hep böyleydik. Düşünceli, telaşlı ve çaresiz...
Oysaki Daha Konuşamamıştık
Her sükunetin şefkatli kollarına bıraktığımda bu yek pare kendimi, içimi bir ürperti sarar, bana tüm gerçekliğiyle sensizliği hatırlatan. Şimdi başım önüme eğilmiş, engel olamıyorum. Reşid'im kurtarın beni! Nasıl bir zat? Onsuzluğa ihtimal veremiyorum. Kaderin engin çağlayanlarında kayboluyorum. Aklım kalbimle ne zaman sulh eder? Bekliyorum.“Demek seni de uyku tutmadı bu ıssız gecede. Gözlerimiz dalmış uzaklara, hasreti körüklüyoruz, bekliyoruz, sessizce…Şimdi sorgusuz sualsiz girdiğin hayatımdan, aynı küstahlıkla çıkıp giderken, el...

Sessizliğin Sesini Yalnızlar Duyar
Sükunetimin sesini duyabilir misiniz? Kulaklarınızda. Tutukluğumun öyküsünü yazabilmeme müsaade eder misiniz?.. Vaktinizden bir parça feda edebilir misiniz? Benim için…Tam yalnızlığa düşerken ümitlendirmiştin beni âdemoğlu. Bir solukta başlayacaktık da, korkaklığınızla son buldu yine başlamadan derin, koyu, hatta mahcup anlatacaklarımız. Oysaki ben bir kez olsun güvenmek istemiştim, bir ‘dost’a. Siz de mi kolaya kaçanlardansınız yoksa? Kaçanlar korkaktır! Unutma bunu âdemoğlu, korkakların olduğu yerde maskeler ve yalanlar vardır. Sa...

Fakat Uzak
Yüzün de İstanbul siluetinin derinliği demlenmişti, ey yaslı sevda. Bense kımıldamadan durup öylece bakıyordum sana. Sanki en ufak bir esinti de bozulup gidecekmiş gibiydi her şey. Hep bu anda kalsak, hiç sonrası olmasa mesela, sahile insek biraz, anlatsak anlatsak... Dökülsek kelimenin tam manasıyla, dertleşebilsek müsamahayla… Asırlık bir mahzene hapsolmuş gibi kenetlensek birbirimize, muhtaç olsak, nedenimiz olsa. Ben öyle birini sevdim ki her paylaşabilmenin kenarına yaklaştığım da kaybolurum geçmişimde ve geleceğimde. En tehlikelisini icra...

SINAVOVİÇ
 Bu Hafta: 3 - Ortalama: 2.9 - Sıra: 7
SINAVOVİÇ
Tüm YGS LYS Ders Notları
TARİH NOTLARI
GÖRÜNTÜLE...

TÜRKÇE DERS NOTLARI
GÖRÜNTÜLE...

YGS MATEMATİK FORMÜLLERİ
GÖRÜNTÜLE...

Çalışan 2 Çocuklu Aynı Zamanda Sosyal Annenin Hayatı
 Bu Hafta: 3 - Ortalama: 0.5 - Sıra: 8
Çalışan 2 Çocuklu Aynı Zamanda Sosyal Annenin Hayatı
2 Çocuk annesi muhasebeci sosyal medyada aktif blog yazarı tanıtım ve reklamcı gezmeyi ve keşfi çok seven evcimen birinin günlük hayatı yaptıkları yapacakları :)
Dikis Dunyam
 Bu Hafta: 2 - Ortalama: 3.6 - Sıra: 9
Dikis Dunyam
Dikiş ağırlıklı olmak üzere yemek,gezi ve hobi kategorilerinin de bulunduğu kişisel bloğum
Okul öncesi davranış çiçekleri proje ödevim
       Hayırlı akşamlarınız olsun..   Günlerim bu aralar yoğun bir o kadar da yorucu geçiyor. Bayramdan bu yana sürekli bir koşuşturma içerisindeyim. Hani hamster hayvancıkları vardır. Bir çarkın içinde aynı yöne sürekli döner.   Dönerler ama yaptıkları işte de hiçbir şey yoktur. Ben de dönüyorum dönüyorum yoruluyorum..   Ama ortada kayda değer hiçbir şey yok. Belki de dikişe vakit bulamadığımdan böyle hissediyorum.   Blog arkadaşlarımın yayınlarını sessiz se...

Dart Ödülüm Var Benim :)
Hayırlı akşamlar.Sevgili blogger arkadaşım ÖCEANNEKIZSEVGİSİ bana bu dart ödülü vermiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum.Çok mutlu oldum. Kendisinin yazdığına göre sanırım bu ödül yurt dışından yabancı bir blogger tarafından Türkiye deki bir blogger arkadaşa verilmiş. Oradan da bizler arasında yayılıyor işte :)Sevgi yumağı gibi  büyüyerek :))Ödülün şartları varmış: 1- Ödül fotoğrafı yayınlamak 2-Size ödül veren bloğun bağlantısını eklemek 3- 15 Bloga bu ödülü dağıtmak Belki hatırlarsınız sevgili Reyhane  ba...

Çekiliş çekiliiiş
Benim pasta evim güzel bir çekiliş düzenlemiş. Ben de katıldım. Bakalım şans, Hiç belli olmaz.Katılmak isteyenler şuraya bir tık tık yapıversin:)...

Özi'nin Makyaj Böcesi
 Bu Hafta: 2 - Ortalama: 0.6 - Sıra: 10
Özi'nin Makyaj Böcesi

skull hammer
 Bu Hafta: 2 - Ortalama: 0.6 - Sıra: 11
skull hammer
Geniş konu içerikleriyle doğru,anlaşılır ve yeterli bilginin sunulduğu dev blog.
Sticker Tasarım Etkinliği!
Knight Online Sticker Tasarım Etkinliği! için yapmış olduğum çalışma. Yapım tarihi:24.10.2014 Ronark 2008 yılına ait ksc dir.Sadece kırpma işlemi uygulanmıştır. Katılımcı bilgileri: Server:ASGARD Nick:MotherOfDragons EZİK SKİL VURMA KNK Aradan sonra yeni sunucu yeni başlangıç.Jr için mage kasıp,biriken parayla ardream asas dizicem.Şuan 79 levelim, apede min 16 saat exp kasıyorum.İnşallah jump olayı olmazda level kasmak için verdiğimiz zaman heba olmaz. Önceki server ve karakterim: Helios-BrutaLMassacre ORJİNAL KSC: Etkinlik Kuralları 1- He...

Bilgisayar Oyunu Türleri
Birinci Şahıs Nişancı (örn. Quake, Halo 3, Call of Duty: World at War, Killzone 2, Medal of Honor, BioShock vb.)Aksiyon Macera Oyunları (örn. Assassin's Creed, Super Mario Galaxy, The Legend of Zelda, Okami, Metal Gear Solid vb.)Sinema Temalı Oyunlar (örn. Harry Potter, Scarface, The Lord of the Rings, Shrek 2, Spider-Man, Hulk vb.)Rol Oynama Oyunları (örn. Final Fantasy, Mass Effect, Sonic Chronicles, Fallout 3, Pokémon, Neverwinter Nights vb.)Çizgi film karakterli Platform Oyunları (örn. Nicktoons Unite!, Animaniacs, Snoopy vs. The Red Baron vb.)Klasik Spor Oyunları...

Balık Yağı
Balık yağı hakkında bilmemiz gerekenler: Temel yağların faydalı etkileri üzerindeki yayınların çoğu, EPA açısından zengin bir omega-3 yağı olan balık yağlan üzerinde odaklanmıştır. Balık yağları ile ilgili bir problem, yağın çoğunun zaten bayatlamış olmasıdır. Bir balık yağı kap­sülünü kesip tattığınızda tadının benzin gibi olduğunu görür­sünüz. Çoğu kişinin geğirmeye, sindirimsizliğe ve balık gibi kokmaya karşı hoş görüsüzlüğü bir yana, yağın bayatlaması­nın karaciğer üzerinde baskı yaratması da mümkündü...

sil baştan
 Bu Hafta: 2 - Ortalama: 0.2 - Sıra: 12
sil baştan
en son haberler bu blogda
HER TÜRDEN BİLGİ
 Bu Hafta: 2 - Ortalama: 0.2 - Sıra: 13
HER TÜRDEN BİLGİ
Her türden bilgi, Herkesin ilgisini çekebilecek, her türden bilgiyi içinde barındırmaktadır.
İNTERNET 45 YAŞINDA!
Bundan 45 yıl önce internet keşfedilmeseydi siz bu satırları hiç okumuyor olacaktınız. Kiminin “baş belası” dediği, kiminin de sabah uyandığında henüz yatağından kalkmadan yokluğunu hissettiği internet, hayatımızda öyle köklü değişiklikler yarattı ki ilk defa aileler çocuklarına değil, çocuklar ailelerine bir şeyler öğretir oldu.Gelelim internetin doğumuna. Her şey bu yeşil odada başladı. 29 Ekim 1969’da saat 22:30’da, California Üniversitesi’ndeki bir bilgisayardan Stanford Araştırma Merkezi’ndeki bir diğer bilgisayara ilk mesa...

ÖZGÜVENİ YÜKSEK İNSANLARIN YAPMADIĞI 15 ŞEY
1- Bahane üretmezler. 2- Herkesin korktuğu işi yapmaktan çekinmezler. 3- Konfor balonu içerisinde yaşamazlar. 4- Bugünün işini yarına bırakmazlar. 5- Başkalarının olumsuz düşüncelerinden etkilenmezler. 6- İnsanları yargılamazlar. 7- Kaynak yetersizliğini görünce pes etmezler. 8- Kendilerini başkaları ile kıyaslamazlar. 9- Herkesi memnun etmeye çalışmazlar. 10- Sabit bir güvenceye ihtiyaç duymazlar. 11- Hayatın acı gerçeklerini göz ardı etmezler. 12- Küçük tümseklere takılıp başladıkları işi yarım bırakmazlar. 13- Harekete g...

Apple, iPhone 6 ve Apple Watch Ürünleri lanse etti.
​DescriptionArea Apple, iPhone 6, iPhone 6 Plus ve Apple Watch cihazları ile Apple Pay ürününü lanse etti Apple’ın CEO’su Tim Cook ve ekibinin ürünler ile ilgili yaptığı sunumdan notları ve görüntüleri aşağıda bulabilirsiniz. • iPhone 6’nın 2 yıl kontratlı fiyatları; iPhone 16 GB: 199 $, 64 GB: 299 $ ve 128 GB: modeli de 399 $ olarak açıklandı. • iPhone 6 ve iPhone 6 Plus için 12 Eylül’den itibaren ön sipariş verilebilecek ve 19 Eylül’de her 2 yeni iPhone da piyasaya sürülecek. • Yeni modeller, 2014 sonu itibariyle 115 ülk...

Bir Mutluluk Atölyesi
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 1.4 - Sıra: 14
Bir Mutluluk Atölyesi
Moda ve hayata dair her şeyi bulabileceğiniz en özel atölye...
Beko, Herkesi Değişim Heyecanına Davet Ediyor
Türkiye'nin global markası Beko, yeni bir başlangıç yaparak tekrar yola çıkıyor ve değişimin heyecanını yaşıyor. Bu heyecanı Beko ile birlikte yaşaman için seni de Değişim Heyecanı’na davet ediyor! Sen de Beko’nun değişim heyecanın bir parçası ol, bu büyük heyecanı Beko ile yaşa! Beko, ilk çamaşır makinesini ürettiğinde tek bir vizyonu vardı: Herkesin hayatını kolaylaştıracak teknolojiler üretmek. Bu hedefe ulaşmak için değişimin gücüne ve sürekli gelişime inanan Beko 2014’ü milat kabul ederek yeni logosuyla yepyeni bir ba...

Yaz Tatilinde Fırsatlar Gezinomi’den!
 Yaz bitmiş olabilir ama tatil fırsatları sizler için gezinomide hala devam ediyor. Gezinomi, siz değerli müşterilerine 2011 yılından beri tatil fırsatlarını ekonomik fiyata sunuyor. Sizde hayalinizdeki tatili yaşamak için acele edin.   Önümüzdeki yaz için erken tatil rezervasyonları yaptırabilir ve uygun fiyatlı tatilin tadını şimdiden çıkarabilirsiniz. Sadece yaz değil her daim tatilin tadını çıkarabileceğiniz otel fırsatları ise şöyle; Her Gün Hareketli Fethiye Turları  Turizmin en çok geliştiği şehirlerden olan Fethiy...

Alışveriş | hediyerengi.com
Bir hayli zaman oldu ben buralara uğrayamayalı. Çalışmaya vermediğim 1 yıl aradan sonra tempolu bir iş hayatına atıldım. Haftanın 6 günü tam gaz çalışıyorum ve mutluyum. Çalışmak güzelmiş. :) İnsanın kendi parasını kazanması gibi bir şey var mı hiç? ;) Artık sık sık buralardayım. Neyse lafı fazla uzatmıyorum ve konuya geliyorum.Evlilik hazırlıkları tam gaz devam ediyor. Beyaz eşya bakmaya başladık bile. ;) Şuan araştırma evresindeyim ve sizin de fikirlerinize ihtiyacım var. Evimin dekorasyonu için farklı tasarım ürünler almaya ...

Denizce
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.3 - Sıra: 15
Denizce
Fotoğrafçılığa eklenen yeni bir tutku ..detaylari blogda:)...
Sıdıka Hanım ve Sepetleri
Hem kitabı hemde yaptığım sepetleri paylaşmak istiyordum.Ayrı ayrı yayınlamak yerine birleştirip Sıdıka Hanım ve Sepetleri yaptım:)Naşide Gökbudak'la beni tanıştıran kitabı Sıdıka Hanım..Çok çok sevdim. Cumhuriyet hemen kurulmadan önce yaşanmış gerçek bir hikaye ve dolayısıyla gerçek karakterler ..Oldukça sürükleyici ve olay ve hikayelerin birbirleriyle bağlantıları,anlatım dili ve detaylarıyla herşey çok lezzetliydi..Kısaca çok beğendim ve yazara karşı bir sempati başladı haliyle..şimdi diğer kitaplarını okumayı düşünüyorum,a...

Desenli Tığlarım:)
Hep görüyordum yabancı sitelerde rengarenk desenli birbirinden güzel tığlar,içim gidiyordu.Türkiye'de satan bir yer bulamadım.Hollanda 'dan gelecek arkadaşımdan rica ettim;İzmir'e gelirken bulduğu takdirde getirmesini..o da kısa bir araştırmanın ardından bunları bizimde yapabileceğimizi söyledi ve sonuç aşağıdaki gibi oldu:)Bu arada hurdalığımdan çıkan parçaya baktım,tam minik bardaklarıma göreydi.Üzerine eklenen bir kalp ile oda havalandı:)...

RENKLİ HALKALAR
 Bu renkli halkaları yapmak uzun zamandır aklımdaydı bir türlü başlayamamıştım.Sonunda bitti ve yanına da tanıtımını yapması için iki ufaklık yaptım:) Renk bilgisinin temeli sağlam atılmalı ve buda bebek ve küçük çocukluk döneminden geçiyor.İllah her rengin ne olduğunu bilmek de yetişkinlik zamanında yeterli olmuyor bence.Sağlam yerleşik yelpaze ileride birçok alanda yapacağımız kombinasyon ve kombinlerde yapı taşı oluşturuyor! Ben ilkokuldayken bir sınıf arkadaşım vardı; 5.sınıfa gelmiştik hala renkleri bilmezdi.Renk K...

Nilgün Sözveren/ Dikiş,moda,tasarım ve alışverişe dair
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.3 - Sıra: 16
Nilgün Sözveren/ Dikiş,moda,tasarım ve alışverişe dair
Dikiş sevdalısı, tasarım aşığı,kumaş delisi,alışveriş meraklısı
Shiny Blue
Bazı kumaşlar vardır , dikildiğinde mükemmel sonuçlar verir.Bu çalışma da öyle olanlardan.Aslında dikiş süreci oldukça kolay ve kısa sürdü.Ama sonuç emeğe göre şaşalı oldu :) Işıltı benim olmazsa olmazlarımdan.Kumaş annemindi ama görür görmez benim oldu :) Dikiş Özellikleri  1.) Kalıp detayları yukarıda 2.) 21  nolu kalıbı kullanmadım .3.) 23 nolu ön parça kalıbında da kırmızı ile işaretledğim yere kadar kestim.4.) Etek boyunu daha kısa kestim.5.) Kumaşı keserken dokuma yönüne çok dikkat ettim çünkü yöne göre...

Siyah Kalem Etek
Etek giymeyi çok severim ,hele ki bu etek midi boy kalem etekse. Aynı eteğin kısa olanı Mango nun sezon ürünlerinde var.Elimde aynı kumaş olduğu için bende midi boyunu kendime diktim ve severek giyiyorum. Kumaş güçlü bir jarse olduğundan astarsız olarak diktim. Etek ; Nilgün Sözveren Gömlek ; Stradivarius Deri Blazer ;Zeytinburnu ( eski)Çanta ; ben yaptımBotlar ; İpekyol Kolye ; Avcılar Taba wwww.nilgunsozveren.blogspot.com ...

Bakırköy Pazarına Nasıl Gidilir?
Kullandığım kumaşların büyük çoğunluğunu Bakırköy Pazarı'ndan alırım.Her çeşit dikiş malzemelerini, her renk ve dokuda kumaşı kolaylıkla bulabileceğiz kocaman bir pazar.Cumartesi günü kurulduğu için de ayrıca tercih sebebim.Pazar kıyafetten , makyaj malzemesine ; mutfak eşyalarından , ev aksesuarlarına kadar çok geniş bir ürün çeşitliliğine sahip.Benim tercih ettiğim kısım ise kumaş satan tezgahlar oluyor çoğunlukla.Kumaş tezgahları ayakkabı satılan sokaktan düz ilerlediğinizde, pazar tenhalaşmaya başladığı kısımlarda ve sağ t...

minikmini
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.5 - Sıra: 17
minikmini
gezdiklerim,okuduklarım,izlediklerim, yazdıklarım,kısaca yaşama dair herşey
Dart Ödülleri( Premio Dardos ) Sahiplerini Buluyor
Dart Ödülleri( Premio Dardos ) Sahiplerini Buluyor     Sevgili blogger arkadaşım (artık arkadaşım oldu) jaleceanne beni eklemiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum. Dart Ödülleri( Premio Dardos ) etkinliği varmış.Bu ödül,bir blog keşif etkinliğiymiş.Yani tanışma kaynaşma etkinliği imiş :)Bazı kuralları var tabi.Şöyle ki :Pek çok yabancı blogta da bu ödül alış verişi varmış.Benim de katılmama vesile olan arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum.Öncelikle şartlar şu şekilde: 1- Sizi ödüllendiren blogun linkini p...

Aşka Yeniden İnanmak...
Aklı karmaşıktı... Yüreğinde bitmeye az kalmış,kırıntıları yaşayan çok şey vardı. hatta tamamen sıyrılmak istiyordu her şeyden. Bir akşam üzeriydi.Ailesiyle birlikte kısa bir tatile çıkıyordu.Biraz olsun bulunduğu şehirden uzaklaşacaktı çok şükür.Saçlarını boyayıp taramış,şekil vermişti. Sonra aynanın karşısına geçip bir güzel makyajını yapıp,takıp takıştırıp evden çıktı. On dakika kadar yürüdükten sonra servise binip otogara geldiler. O insan topluluğunda otobüsü beklerken nefesi kesildi gibi oldu bir an. Neyse...

Bir Umudunuz Mutlaka Olsun (Live is Life)
Merhaba arkadaşlar,Birkaç gün yoğundum ki hala öyle,çalışma hayatım açısından.Bir hafta daha böyle devam edecek,sonra güzel bir değişiklik haberi ile döneceğim.Her şey yoluna girince sizinle de paylaşacağım tabi ki :)Bir umudunuz olsun yüreğinizde,ne zaman gün yüzüne çıkacağı belli olmaz.Allah en kötü zamanlarda yolluyor bir kurtarıcı gerçekten.Bunu bir kez daha yaşadım.Yüreğinize tohum misali bir umut ekin,onu arada bir sulayın toprağını canlı tutun.Hiç ummadığınız anda size " ceeeee" diyebilir :)O umut gerçekleşene kadar da kendin...

Leopar Delisi
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.3 - Sıra: 18
Leopar Delisi
Kişisel fikirlerim doğrultusunda moda,trendler,ünlüler,alışveriş,makyaj vs. ile ilgili herşeyden sizi haberdar etmeye çalışmaktayım.
Alphabet Scarves from Matalan
 Merhabalar! Sosyal sorumluluk ve bağış projelerine ünlülerin destek vermesi günümüzde çok önemli hale geldi. Boşuna sanatçıları toplumun aynası olarak nitelendirmiyorlar. Geçtiğimiz günlerde Alder Hey Children's Hospital adına gerçekleştirilen bağışta bir çok ünlü, isimlerinin baş harfleri işlenmiş olan atkılarıyla destekte bulunmuş. Ünlüler destek olmak amacıyla renk renk olan atkılarıyla ve makyajsız halleriyle selfie çekip sosyal medyada paylaştı... High Street mağazası olan Matalan'ın hazırladığı kişiye özel atkılardan a...

Mersin Merkezde, Toroslarda Satılık Ev
      Mersin ilimiz iki milyonu aşkın nüfusuyla ülkemizde İstanbul, Ankara, Bursa ve İzmir’den sonra onuncu büyük ilimizdir. Bu imkânlar insanları satılık daire Mersin satılık ev ilanları arayışlarına sokmuştur. Sizde bu arayışlarda olanlardansanız Mersin’de sokak sokak dolaşmak yerine bir tıkla evinizden Mersin satılık ev ilanları bağlantılarımıza ve harika evlerimize ulaşabilirsiniz.       Teknoloji çoğu insan tarafından kullanılmaya başlandığından beri her sektörde olduğu gibi emlak sektöründe de çı...

Türkçeyi Arapçaya, İnç Çevirme ve Saat Dilimleri
     Teknolojinin gün geçtikçe gelişmesi ile işlerimizde kolaylaştı. Teknoloji sayesinde en uzaktaki bile yakınımızda olabiliyor. İnternet üzerinden işlerimizi kolaylıkla halledebiliyoruz. Ders çalışabiliyoruz. İş araya biliyoruz ya da alış veriş yapabiliyoruz. Aynı zamanda eğlenceli vakitler geçirebiliyoruz.  Bunlardan çoğu kişi haberdar ve kullanıyor. İnternet üzerinden sitemiz sayesinde çeşitli birim çevirileri de yapabilirsiniz. Uzunluk ölçü birimleri, ağırlık ölçü birimleri, para birimi ya da inç çevirme işlemle...

Detaylı İstatistikler
Ortalama (Son 10 Haftalar)
Girişler Çıkışlar Gösterimler
58.1 241.8 3,220.8
Toplam (Tüm Zamanlar)
Girişler Çıkışlar Gösterimler
3,371 14,008 358,202